Teknoloji

Vodafone’dan Sevgililer Günü Kampanyası Her Şey Benimle

Dijital pazar yeri Vodafone Her Şey Benimle Sevgililer Günü’ne özel bir kampanya düzenliyor. Kampanya kapsamında saat, gözlük, takı ve parfüm gibi seçili ürünlerde özel indirimler sunuluyor.

Türkiye’nin dijitalleşmesine öncülük etme vizyonuyla faaliyet gösteriyoruz vodafonemüşterilerinin online alışveriş ihtiyaçlarını karşılamak amacıyla hayata geçirildi. Herşey Benimle Sevgililer Günü’ne özel bir kampanya düzenliyor. Vodafone Her Şey Benimle’de toplam 14 kategoride binden fazla mağazada 5 milyondan fazla ürün sunuluyor. 14 Şubat’a kadarDevam eden kampanya kapsamında saat, gözlük, takı ve parfüm gibi ürünlerde özel indirimler sunuluyor.

Vodafone Her Şey Benimle Genel Müdürü Yusuf Aysal,dedi ki:

“Türkiye’de ilk kez tüm kategorilerde hizmet veren dijital pazar yeri Vodafone Her Şey Yandım’da müşterilerimize uygun fiyatlarla, konforlu, hızlı ve kolay bir şekilde online alışveriş yapma fırsatını sunmaya devam ediyoruz. Vodafone Yandım uygulamasını indiren veya web sitemizi ziyaret eden Vodafonelu olsun olmasın herkes platformumuzu kullanabilir, avantajlı kampanyalarımızdan yararlanabilir. Yeni kampanyamızda müşterilerimizin Sevgililer Günü heyecanını paylaşıyoruz. Hem erkeklere hem de kadınlara özel hediye seçeneklerimizle müşterilerimizin kendilerini ve sevdiklerini memnun etmelerini sağlayacak ürünler sunuyoruz. Herkesi Sevgililer Günü kampanyamızdan yararlanmaya davet ediyoruz.”

Seçili eserlerde özel indirimler

Vodafone Her Şey Benimle’nin Sevgililer Günü kampanyasında altın, pırlanta ve parfümlerde özel fiyatlar uygulanıyor. Seçili saat ve gözlüklerde ikinci fiyat 1 TL iken seçili takılarda 300 TL’ye 30 TL indirim uygulanıyor. Silvanit Pırlanta ve Altınbaş eserlerine platform üzerinden özel fiyatlarla ulaşılabilmektedir.

Farklı kategorilerde 5 milyondan fazla ürün

Vodafone Herşey Yanımda: Cep Telefonu, Elektronik, Dijital Servis ve Oyunlar, Süpermarket, Kozmetik ve Kişisel Bakım, Anne-Bebek, Moda, Ayakkabı-Çanta-Aksesuar, Ev-Hayat, Hobi-Ofis-Kırtasiye, Spor ve Outdoor, Evcil Hayvan Mağaza, Oto Aksesuar ve Altın-Pırlanta gibi farklı kategorilerde 5 milyondan fazla ürün sunuluyor. Toplamda binin üzerinde mağaza işleten Vodafone Her Şey Yandım, bugüne kadar yaklaşık 178 milyon kez ziyaret edildi. Toplamda 25 milyon tekil ziyaretçiye ulaşan platformun müşteri sayısı 2 milyona yaklaştı.

Kaynak: (BYZHA) Beyaz Haber Ajansı

kaleajans.com.tr

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

Başa dön tuşu